WYSYLM - Chapter eleven

Previous:
Jag sprang upp till mitt rum och öppnade fönstret för att titta ut och se om Zayn stod dör ute, jag såg inget han först men sen såg jag att något svart som stod nedanför mitt fönster och jag började att le...

- Är du klar? hörde jag Zayn säga och jag skakade på huvudet och gick till toan för att ta min tandborste och sen min borste till håret och sen var jag klar. Jag gick tillbaka till fönstret och log mot Zay som log tillbaka och sen så började jag att klättra ned till marken.

När jag väl var där nere så pustade jag ut och tittade på Zayn som skrattade åt mig.

- Du vet.. du kunde tagit dörren, sa Zayn och jag tittade surt på han och han började att le.

- Låt mig få ha mina spider-man tankar, sa jag och Zayn skrattade åt mig, jag skrattade också åt mitt dåliga skämt och sen började vi att gå till Zayns hus. 

Jag tittade runt i rummet och tyckte faktiskt att Zayns rum var riktigt fint fast ganska stökig men i alla fall bättre än mitt som är riktigt gammalt. Jag lovar att jag hade mitt rum exakt som det är nu när jag var liten. 



- Jag vet, stökigt men jag kan inte hjälpa att jag inte har tid med att städa! sa Zayn och jag skrattade och satte mig på sängen. Jag skulle aldrig kunna leva med ett sånt här stökigt rum, det kommer ge mig mardrömmar. Jag lovar!

- Det är väl... mysigt, sa jag och tittade på Zayns chockade min och skrattade, han kom och satte sig jämte mig. Och la sin arm över mina axlar och log mot mig, jag log mt han också och såg ett foto på Zayn när han var liten. 

Jag ställde mig upp och gick fram till fotot och log svagt åt hur gullig han var, nästan lika gullig som nu. 

- Jag kan inte fatta att du är stor nu men ser ändå ganska lik ut på detta fotot, sa jag och visade han det, han skrattade coh kom fram till mig för att se fotot bättre. Han titade chockat på fotot och gick sen till spegeln och tittade sig. Sen tittade han ännu mer chockat på mig. 

- Okej, jag håller med, sa han och jag nickade och ställde ned fotot på hyllan igen och satte mig på stolen som han hade vid sitt skrivbord. Jag log åt tanken att sova med han, att känna ens killes värme när man sover är nästan det bästa som finns. 

- Ska vi beställa pizza? sa Zayn plötsligt och jag tittade på han coh nickade snabbt innan vi båda försvann ned till köket för att beställa pizza, ingen var hemma i Zayns hus så det var bra tid att vara ensam. Man kunde göra vad som helst utan att bli störda.

- Vad vill du ha för pizza? sa Zayn och jag tänkte efter, jag har alltid ätit margarita. Så det fick bli det denna gången med. 

- Margarita, sa jag snabbt innan pizzerian svarade och Zayn började beställa pizza åt oss, det ska vara roligt att umgås med Zayn lite ikväll. Jag ser verkligen fram emot det..

Detta kapitlet är bara skrivit av mig (ida) jag försöker hålla denna bloggen igång med mina andra 2 bloggar som jag skriver och designerna som jag gör. 
Det kan ta tid men jag försöker verkligen att hålla igång den och jag tycker att det funkar, fast.. Ingen kommenterar ju så jag vget inte om det är lönt att skriva på denna bloggen. Jag gör i alla fall det för att jag tycker att det är roligt att skriva! :)

Kommentarer
Postat av: HOT POP.blogg.se

Hej! Jag gör en liten undersökning och skulle bli jätteglad om du kunde svara på en fråga! Vem är din favorit artist? :)

2012-09-22 @ 16:55:48
URL: http://www.hotpop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback